Facebook


Monday, November 02, 2015

Natural Tea, Lebih Khasiat dan Enak

Dah lama nak tulis entri pasal natural tea ni tapi asyiklah bertangguh. So dipendekkan cerita, saya ada menjual beberapa jenis natural tea berasaskan bunga-bunga dan herba yang telah dikeringkan. Buat masa sekarang hanya ada beberapa jenis je. InsyaAllah, akan bertambah ikut feedback dari customer.

4 jenis single tea
Buat masa sekarang, saya menjual :
  • Dried Rose Bud 40g RM20.00
  • Dried Lavender 35g RM18.00
  • Dried Apple Flower 40g RM15.00
  • Dried Roselle 40g RM13.00
Oh ye. Nampak tak 'orang' yang terbelah dua tu. Tu namanya Mr Tea. Digunakan untuk isi teh dan rendam dalam air. Berfungsi macam penapis jugaklah. Harga RM10.00

Terbaru! Mix tea.
Ini pula jenis yang terbaru. Gabungan Lemongrass dan Ginger. Pendapat saya sendiri, Lemongrass memang tak berapa menarik dinikmati begitu sahaja. Saya pernah cuba mix dengan Roselle untuk rasa ke masam-masam sikit dan Apple Flower untuk rasa yang bagi saya seperti rasa mild coklat or coffee. Masih boleh minum tapi saja order dried ginger sebab biasa kita dengar lemongrass campur dengan ginger aka halia ni kan. Terutama untuk senang buang angin.

Untuk tea mix Lemongrass dan Ginger ni berharga RM10.00 sahaja.

Ok. Semua harga yang dinyatakan belum termasuk postage ye. Postage untuk berat 1kg dan ke bawah, RM7 untuk Semenanjung, RM10 untuk Sabah Sarawak.

Jangan lupa untuk follow :
Instagram http://www.instagram.com/Nadines.Hut
FB page http://www.facebook.com/nadinehut.my

Nak order atau sebarang pertanyaan boleh directly message social media tersebut atau Whatsapp saya melalui no yang disediakan.


1 comment:

Thanks for your Comments!